... رنگین کمان؛ نشانی از بی نشان ...

تا چند جویی آخر از جان نشان جانان ** درباز جان و دل را کین راه بی نشانست

... رنگین کمان؛ نشانی از بی نشان ...

تا چند جویی آخر از جان نشان جانان ** درباز جان و دل را کین راه بی نشانست

اذکار

رسول الله (ص) فرمودند:


- هر کاری که با «بسم الله الرّحمن الرّحیم» آغاز نشود بی فرجام است.


- ذکر «لا حول و لا قوّة الّا بالله» 99 درد را شفا می دهد که کمترین آن ها اندوه است.


-کسی که در روزی خود تأخیر و تنگی می بیند، زیاد تکبیر بگوید و کسی که غم و اندوهش زیاد شده بسیار استغفار کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

عزیزم مطالبت خیلی عالیه و من بعضی هاش رو تجربه کردم
انشاالله با خوندن این نمازی که برات نوشته بودم حتما به مراد دلت میرسی و حاجت روا میشی خواهشا برای من هم دعا کن که هرچی دارم از دعاهای اطرافیانم هست

ممنون، ان شاالله که حاجت های شما هم برآورده به خیر شود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد