... رنگین کمان؛ نشانی از بی نشان ...

تا چند جویی آخر از جان نشان جانان ** درباز جان و دل را کین راه بی نشانست

... رنگین کمان؛ نشانی از بی نشان ...

تا چند جویی آخر از جان نشان جانان ** درباز جان و دل را کین راه بی نشانست

یک عمر


محمد مرادی، ادبیات دانشگاه شیراز


یک پهلوی شکسته و یک عمر عاشقی

ما عاشق توییم، شما هم موافقی؟

ما عاشق توییم و زبان، نیش می شود

شاید به عصمت تو حسودیش می شود

نه! عاقلانه نیست بگویم تو کیستی

اصلاً نیازمند به تعریف نیستی

عمری است در هوای تو در آب و آتشم

من عاشق تو هستم و منّت نمی کشم

منّت نمی کشم وَ شما می کنی قبول

یا حضرت محدّثه! یا حضرت بتول!

یک عمر عاشقانه دویدیم، بس نشد؟

منّت گذاشتند و کشیدیم، بس نشد؟

ما مانده ایم و سنگ ابابیل، بعد تو

و معجزات حضرت قابیل، بعد تو

حالا برای رحم تو آماده ام، بخند

من عاشقم، اگر چه کسی ساده ام، بخند

این جا فضای بال ملائک فشرده است

کفگیرهایمان به ته دیگ خورده است

دیگر بس است این همه اندوه و فاصله

من عاشق تو هستم، بانو! تو هم بله؟

حالا هزار سال گذشته از عاشقی

ما عاشق توییم، شما هم موافقی؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فروش پنل اس ام اس چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://panel.m ida-co.ir

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنیدجهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.m ida-co.ir با تشکر میدا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد