... رنگین کمان؛ نشانی از بی نشان ...

تا چند جویی آخر از جان نشان جانان ** درباز جان و دل را کین راه بی نشانست

... رنگین کمان؛ نشانی از بی نشان ...

تا چند جویی آخر از جان نشان جانان ** درباز جان و دل را کین راه بی نشانست

بیا تو رها کن از این دامم

یا اباصالح! یاابا صالح! یا اباصالح! مددی
 یا اباصالح مددی
مددی مددی

تو ای عشق و ای تمام وجودم
تو بود و نبودم
 فدای رخ تو همه عالم
بیا بنگر بر دل غم دیده
 که جز تو ندیده
ز غم چه کشیده، به این عالم
یک دم بنگر حال زار مرا ،
بی قرار مرا
ای تمام امیدم، تو صبح سپیدم،
ز نرگس چشمت ببین چه کشیدم

یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی  یا اباصالح
یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی  یا اباصالح

ضریح تو و قلب سنگی و خوابم
بده تو جوابم مکن تو عتابم
که من خامم
شبانگاهان
در نماز شب خود
به ذکر لب خود
به تاب و تب خود ببر نامم
 بیا یک دم در برم بنشین
ای غریب غمین
از تو غافل و دورم
 که راهی گورم
 تو سنگ صبورم
 به دادم رس

یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی یا اباصالح
یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی یا اباصالح مددی یا اباصالح

بیا بستور اشک چشم ترم را
پریش سرم را
غبار حرم را دلارامم
خدا را رحمی به حال گدا کن
مرا تو دعا کن
بیا تو رها کن از این دامم
تو را جوید
پای خسته من
بال بسته من 
گوشه ای بنشستم
 به سوی تو دستم
ز غیر تو رستم
به دادم رس

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

سلام ممنون از اینکه منو لینک کردید من هم شما رو لینک کردم من رو به اسم تنهاترین تنها لینک کنید ممنون

سمانه یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 03:45 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

سبزترین و دلنوازترین تبریکات خود را روانه دل مهربانتان میکنم
دلتان در نظر حق شادان و جانتان به مهر ازل، نازان باد.
نوروز مبارک
سلام آپم خوشحال میشم سربزنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد